hjälp mig? (a)

jag har tänkt på en sak?.
är de någta/någon som tycker att jag ska ändra på något ibloggen. kanske fixa något kul eller skriva om något speciellt. ha fråge stund, jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på, jag tycker att frågestund har ju varenda blogg & de kommer ju bara upp samma frågor på varje blogg som är : vem är din bästis?, är du oskuld? varför är du kompis med den & den?. varför är du så ful?. sånna frågor som man alltid får. &kej de där med bästis vet ju redan alla vem som är min. men ändå. hehe,. men därför tänkte jag bara skriva i detta inlägg & så om någon har någon speciell ide som man ska fixa. om man vill att jag fixar någon mini tävling typ med att bli länkad på bloggen, hehe,. jag vet inte ritktigt, så snälla kom igen , kommentera & skriiv vad ni nu tycker. för man måste ju ha något att blogga om med., de är ju meningen ,ed de helt faktiskt, tycker ni att jag har rätt? :)

-





ibland tycker man att allt är skit utan anledning när folk har de jätte mycket jobbigare. men ändå ska man klaga på de som är fel. man borde kanske tänka efter lite & sluta klaga på små saker.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja den var t.o.m ännu godare än vad den såg ut. Så mysigt nu också när det är så kallt ute :)

2010-02-13 @ 23:57:23
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0