det blev tyvärr aldrig några fattigara riddare

hejsan.
det blev tyvärr aldrig några fattigara riddare för min del, vi hade ju inga rost bröd, men iatället hitta jag köttferssås & spagetti så jag blandade ihos det istället & tog kebab sås över, de var skit gött. sen har det inte hänt så mycket mer, kollat på andra avenyn avsnittet som jag missade. & påtal om andra avenyn så kommer det inte visas på tv:n under os, läste det på svt.se/andraavenyn om ni vill läsa om det. & sen där efter kom mamma & lämna min packning här till pappa, & jag fick allahjärtans dag present med, gör gulligt penagr som alltid behövs ;). då passade jag på att lämna kartongen & kameran, de har gått sönder igen & vart det ett litet tag de är ju därför har jag bara haft mobil bilder & cam bilder, de suger, men så snart den är inlämnad kan jag lova att de blir bättre med fler & snyggare bild :) hehe, sitter & snackar med sofia på msn, yrar som fan! :). & Så kollar jag på vintergatan (a), hehe, mobbat men jag tycker att de äger skit mycket!.  tryck på länken för att komma in & för att kunna se det. om nu ni vill det,. jag är nörd & tycker det ägder. man får sånna minnen sedan man var små & satt & kolla på de i soffan, man tyckte det var jätte läskigt med alla varelser & gubben som sa "55" "55" . hehhe. det ger jätte mycket minnen, men nu ska jag förtsätta kolla. det är ju för bra helt enkelt vi hörs. kolla ner. så kommer lite mer att läsa! puss!


inget andra avenyn under os
-

månaden måsten!
laga kamera.
köpa mobilen på bilden. har råd nu denna månad! gött.
köpra present till mamma & moa. mamma som fyller om 1 vecka & en dag, & moa som fyller 14 idag! :)
& självklart fira alla ♥ dag med bästavän ! <3
-

Kommentarer
Postat av: allo

woo fattigariddare(Y)

2010-02-12 @ 20:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0