tandläkarbesök!

hej!
nu är jag hemkommen från tandläkaren med inga hål & allt, gick upp redan vid halv 8, fixade mig lite sen typ vid 10 över 8 gick jag dit, eftersom jag hade tid vid tjugoi 9! : ). Så jag smög iväg när idaa plutten lpg så sött i sängen! : ). tydligen så dampade datornerna där med, så jag fick gå in lite senare. men iaf, de var det, ikväll kommer frida hit med ju, & ida & hennes kusin, jag vet inte riktigt vad som händer då, vi skulle nog vara hos mig ett tag, & så sover frida över här, så de kommer bilder från de imorgon eller något, & så måste jag hämta mitt headsett hos erik med! : ), de var det, nu ska jag käka från, dricka bubbelvatten & kolla på halv 8 hos mig, ha en bra förmiddag, hörs ikv!

/ebbaaa
Åh, vad jag saknar råttorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0