svar på kommentar


svar på en kommentar!
en läsare skrev i en kommentar att det inte var bra att ha något hårt under datorn om jag har bärtbar dator, eftersom att de åker in dam i fläkten under, visste dock redan det, men de var det fett snällt att säga till om det. så har jag datorn i knät eller i sängen har jag alltid något hårt under. som nu, har jag en stor plast låde sak. så jag hade bara tänk att säga de. för er som inte visste detm, & tack "läsaren" som kommentera & sa till!

kram
-
& en sak till, min mobil har kommit hem nu, så bäbiis ligger & laddas (a) :)
så just nu lägger jag in min musik på datorn så jag kan lägga in de på mobilen sen! :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0