svar på en kommentar!

svar på kommentar:
en frågade mig vad jag använde för mascara, & vart den är köpt
så här kommer den/dem.

jag använder först en ögonfransuppböjade från hm, för att de ska bli långa,  om de var de som var första tanken, för de kanske var längden du syftade på, men iaf, sen använder jag lite olika mascaror, men de jag alltid använder är Maybelline New York Pulse perfection -vibrating mascara-, & Maybelline New York The colo ssal.
jag tycker att de är jätte bra!. , & den finns väl att köpa i de flesta affärerna, den som vibrerar (den första) köpte jag i ullared, & den andra fick jag, men jag vet att de ska finnas att köpa på kicks, åhlens, lindex & allt sånt! :D
kram!
   

<3
Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Tack Ebba ska köpa en sån nu<3333333 puss och hade<3

2010-02-25 @ 20:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0