skit slappt idag

hej höreni, dagen har vart skit slappt idag, hade bara matteprov sen har de fast fettsoft asså, utan att jag är fett sur nu. fan jag hade ju beställt mobilen i lördags, & den skulle komma senast idag, & de hade glömt skicka iväg den, & fyfan vad jag blev sur asså, asså jag sa de till pappa, nu ska dom fan dra av pengar från den så jag är skit sur på de men har käkat lite nu efter jag kom hem & sitter & lyssnar på "manboy" som alla tjatar om., & ska jag ersänna så var den skit bra ju. så ska lyssna på den med. men hade bra. får se om jag ska hitta på något mer. har ingen engalska denna vecka. bara tyska tills imorgon,. så jag ska läsa igenom en text bara. fett slappt det med. mhh. men vi hörs senare !

pusss

Kommentarer
Postat av: EMMA SVAHN » ' pictures ' «

SV: taack:D nej det gör jag tyvärr inte, inte just nu iaf "/

2010-02-18 @ 16:37:30
URL: http://behindthecamera.blogg.se/
Postat av: Lina K

Eric Saade - sååååå söt! =)

2010-02-20 @ 23:45:46
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0