paradise hotel (a)

Åh, den sista tiden har jag börjat att älskar Paradise hotel, jag har hejat på två,  Svartenbrandts dotter Jackie, henne tyckte jag var ganska konstig i början, men lixom om man tänker efter hur hon har haft de, med hennes pappa?, & sen är hon en riktig sjöning,.  sen har jag också hållt på simon, han är ju för snygg & verkar komma bra överens med många där inne ändå jävligt trist att han åkte ut bara.. ikväll är de igen (a), 22.00 på 4:an tror ja!, hehe, förbra helt enkelt. men nu har jag inte tid mer, ska gå ner & kolla på tv & äta rån (a), puss!
föresten, ny design!, gillar ni den? (a)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

cimon har åkt ut .. :(

2010-02-01 @ 19:47:55
Postat av: matildah

tack så mkt <33

2010-02-01 @ 20:38:48
URL: http://matildahlantz.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej jag gillar den inte

2010-02-02 @ 13:37:34
Postat av: Anonym

eftersom det står vem som gjort den längst ner så gillar vi absolut inte att du inte ens gjort dej själv

2010-02-04 @ 17:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0