nu ska ebba sova, ha det bra.

  • jag ska inte skriva inlägg om jag inte har något kul att skriva & dela med mig, för om man inte skriver en rolig text, vill heller ingen annan läs den, så jag ska skriva bra,. antlingen ett bra inlägg eller inget alls! :)
  • jag ska alltid svara på andras kommentarer om den har frågat något speciellt, så man kan dela med sig det av de andra som kanske undrar eller vill veta samma sak!.
  • jag ska "försöka", hålla upp bloggande & inte göra det långtråkigt så ni vill läsa det, så man också har kvar läsarna på bloggen med.
  • jag ska också försöka ha minst en bild till varje inlägg,


japp, de var det. hade bara tänk att skriva det om ni undra varför uppdaterngen suger ena dagen & är strålande endra dagem . dett aär iaf min ursäkt, antinen orkar jag inte., eller så är jag borta. så ni vet även det!.

-
nu ska ebba sova, ha det bra.
puss&nattii
gammal bild ;)

Kommentarer
Postat av: selma

fint hår!

2010-02-16 @ 15:56:53
URL: http://sellmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0