mammas födelsedag!

godmorgon. sovit gott? :)♥

Själv har jag sovit skönt men kunde inte sova längre när sofia skicka sms då när mobilen låt precis vid mitt öra. najs?. nene, men iaf de kan vara ganska bra ändå att gå upp lite halv skapligt eftersom vi ska åka & bowla med mamma idag. bara mamma, diana, daniel & jag, de ska bli jätte kul tycker jag. jag kommer nog typ förlora, eftersom jag suger på bowling & har inte kört det så mycket för den delen också, men nu ska jag nog på upp & säga grattis till mamma som fyller. sen är de nog dags att käka något. sen "hoppa in i duschen" time., så vi hörs sen, då ska jag nog slänga

 

in en dagens outfit med!.
är ni bra/duktiga på bowling?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0