kanske åka till sofia ikväll

goddag!
nu är jag hemkommen efter en dag i skolan, själv är mina jätte kalla & små blöta. pappa står nere i köket & gör egna semlor, som jag dock redan har käkat i skolan, men ändå, & han ville att jag skulle hjälpa han med dem, så de kanske jag gör sen. annars ska jag nog bara pålugga, & kolla facebook ska jag med göra. jepp, & så ska jag kanske åka till sofia ikväll & sova där, ska snacka med pappa om de är okej,han kanske vill att jag ska vara hemma. men vi får se, de märks ju iaf. men nu ska jag göra svenskaläxan sen är det dags att hitta på något, hhehe, fick lite lust att åkla lång skidor på ståret på våran pker här utanför. så kanske blir det de. de märks det med :), men ha de bra,. vi hörs!


/ebbaaaa

Kommentarer
Postat av: selma

Fin blogg... tittar på den varje dag=)

Kolla in min <3

2010-02-16 @ 15:56:14
URL: http://sellmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0