jag tror andrea har lärt henne något sjukt

hejhej!
idag har det inte blivigt någon uppdatering. men jag sovde ju hos sofia i går tills i dag, & påtal om sofia så är hon sjuk troligt vis halsfkuss :(, dagen har vart helt okej, jag har åkt skidor första gången i hela mitt liv, skit kul åkte 8 & enn halvt varv, ganska stålt! :). Men iaf drog upp till högstadiet & träffa ida en stund, när jag vi hemma hos henne, vi ska snart gå upp till stan & möta mamma., vi ska fixa bank kort, & sen ska ida köpa idomin, hahah, en liten fjortis de , jag tror andrea har lärt henne något sjukt, omg jag tar idomin innan jag ska sova, & kanske lite någon gång ibland om jag inte hittar leppsyl. hehe, gullungar. men nu ska jag skörda på farmville & kolla lit på facebook, ha de så bra. vi hörs ikväll när jag kommit hem :) pussss.
ida på bild :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0