jag har blivigt besatt av ordet fett & bög/gay!

hej!
äntligen har jag tillgång till internet. fan jag åkte till moa förut & därför har jag inte kunnat blogga, eftesom deras internet också har dampar. de har bara vart facebook som har funkat så jahg har vart fett sur, japp. vi har inte gjort så mycket speciellt. bara chillat fett mycke asså! hehe., har jätte ont i magen, för er som undrar. vi ska nog lägga oss  starx. för jag mår inte alls bra. förut när vi kolla på film på datrn somna jag som en stovk & sov ett ganska bra tag tror jag, känner mih små yr i huvet. men nu ska vi nog starx lägga oss. ska bara kolla kommentarer  & statistik., kände iaf at jag var tvungen att uppdatera.
ha en bra kväll/natt. skriver när jag kommer hem imorgon, & de blir runt 13.00 någon gång!

nattii & pusss!
/ebb
bild i repris eftersom de inte finns några bilder hos moa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0