inlägg igen (a)

hej,
jag vet att jag skrev ett inlägg nyss. men jag känner att lovet är skit trist. & de känns som om
de kommer blir. så finns de någon i närheten eller så som vill ses så skulle de skulle vara fett kul, alltid lika kul att träffa nya som gamla vänner., så alla som kan & har tid att ses får gärna skriva om ni kan eller inte, & vilken dag m.m :)
+ att jag saknar sofia jätte mycket redan. satt & lyssna igenom gamla inspelade ljudklipp så hörs jag när sofia sitter med helium i munnen, fan vad jag kommer ihåg de asså. när vi hade vart på grönan med kyrkgrejen. haha, fan vad roligt vi hade då asså, haha, & när vi sov på stutts mattan & gick ut på gatan mitt i natten, när vi sovde i täöt & jag blev väckt av dig typ halv 5 på morgonen, så gick vi in till dig, & jag minns att de var fett blött i gräset. när michaela & katja kom till strålsnäs & cykla. vi grilla i skogen som typ var skit farligt. haha, & så kom katjas mamma till strålsnäs & hämta dem senare på kvällen. när vi hade vart på ug & sprang upp i skogen med anton wass & sebbe, alex & dom tror jag, så kommer cilla & adam Ragnars mamma typ springande efter oss. & massa. haha, de är de stunderna man kommer & tänker på speciellt när man saknar sin bästavän så jävla mycket, de känns som om du har vart borta en evighet fan,. fan tänk de här sakerna jag sa är bara typ 1 % av allt kul vi har haft tillsammans, vi har haft de kul, tråkigt, jobbigt, roligt, ledsamt, töntigt, knäppt, surigt & mycke mer. men utan alla de stunderna & humören är det inte ebba & sofiaaa. okej?. ville bara säga att jag älskar dig föralltid gumman!
hoppas du har det sjukt bra i idre. vi ses snart, & jag ska ringa dig imorgon, bara du inte åker skider & allt då!.
-
nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, jag har nog fått med de mesta i detta inlägget, men som sagt, säg till om någon har tiden att ses :).

godnatt!
/Ebbaaaa
Kommentarer
Postat av: sofia jagslödä.sfg

Gulligt skrivet hjärtat.

Du vet att jag saknar dig. Och just nu skulle jag göra vad som helst för att komma hem!

Visst, det är roligt här uppe. Men det skulle vara sjukt mycket roligare med dig här upp med.

Jag älskar dig föralltid.

2010-02-23 @ 22:14:29
Postat av: sofiajonsson gajsndALFKSD

Gulligt skrivet hjärtat.

Du vet att jag saknar dig. Och just nu skulle jag göra vad som helst för att komma hem!

Visst, det är roligt här uppe. Men det skulle vara sjukt mycket roligare med dig här upp med.

Jag älskar dig föralltid.

2010-02-23 @ 22:15:09
URL: http://sofiarawhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0