imorgon blir de nog eksjö eller tranås

hej söta läsare!
någon mer än mig som tycker att det är urtrist att sitta & glo framför en skärm hela fredags kvällen?, själv tycker jag att de är ganska segt. menmen, ganska skönt att bara vara hemma för en gång skull, ska nog snart gå ner till pappa & kolla om de finns något att kolla på i tv:n. imorgon blir de nog antingen eksjö eller tranås, eftersom jag suger & typ är i tranås några gånger per år så har jag inte en aning om någonting, så jag måste få reda på det, om jag kan köpa mobilen där, eller om de får bli en annan dag då jag kan åka in till linköing med pappa ist, men vi får se hur de blir. men jag har ju iaf bestämmt vilken telefon jag ska ha som jag har sagt redan, men här kommer n bättre bild på den. nu ska jag fråga pappa om vi ska spela kort!. he en bra fredags kväll! :D
/ebb

har inte inte hunnit bestämma färg,
men de är ju inte speiellt viktigt!
lite kanske, men ändå!
här är den :D


haha,. ebba & hennes humor :D
den är gammal. men lika bra än

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0