hemma från skolan!

hej gottfolk!
nu är jag hemma från skolan & snart kommer säkert mowa hit. hon slutar ju om 10 min ungefär med kände inte för att sitta uppe vid skolan & vänta så hon kommer hit om en liten stund, & sover här som ni vet! :). hehe, när jag gick hem från burren för ett par minutersen blev jag skit glad när jag såg en liten gräsfläck. men tills slut insåg jag att de bara var för att de skottat elle hur de nu stavas, de hade "skottat" så hårt i backen så rötterna & asfalen syndes. faen :), menmen, låt tiden gå, en lång kall vinter = lång varm sommar? :). de tror jag iaf! hehe, men nu ska jag fixa något tills moa kommer. kanske finns de något att Keka åt oss! nu ska jag kolla lite bloggar.
puss.
-
haha, kolla ner, stor gräsfläck?
nono!. give me summer nuuuuu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0