hejdu va äre för ngt? :D

hej!
förlåt för att jag var dum i morse, men jag hann inte blogga. men nu är jag igång! :)
-
men iaf, min dag börja som alla andra, gick upp, skölde av mitt ansikte (de värsta), tog lite puder & mascara & läppsyl, där efter klädde jag på migm kamma håret, sen gick jag ner, då fick jag ett sms av sofia att hennes pappa kör henne till skolan, så jag gick ensam idag. i skolan gick allt som vanligt utan i slutet då vi hade agneta tjurkärring, haha, så jävla bästa, hon bara "jaha, då väntar vi helt tysta i två minuter tills klockan är tjugo i så ni får sluta" haha, då tog emilie tag i sofia, & sprang utot, & jag tog tag i sofia, & kajsa i mig, & ronja i kajsa & så vidare, så över hela klassen spang ut, HHAHA, då blev hon ägd. ingen gillar henni!:) efter skolan hängde jag med sofia hem till henne, så vi plugga, dampa & massa, haha, hon tappa sin mobil i ögat, & jag glog i huvet i kylskopshandtaget, så jag fick ett ärr, & så åt vi panpizza & baka chokladbollar med MJÖLK i, de du kajsa ;p, hheheh,de blev gör goda, men efter ett tag kände sig sofia sjuk, så jag drog hem & nu är jag här, skit tråkigt inlägg kanske :D, hehe, men vafan skitsamma. idag blir de inga bilder från dagen, orkar inte ta några!

hejdå!

Kommentarer
Postat av: ronja

haha ja de va kul när agneta vart tjurig o alla gick ut:D:D:D:D <3

2010-02-03 @ 18:33:46
URL: http://rronjjaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0