godkväll!♥

nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis, sen ska jag fortsätta kolla på bygglov. kolla på halv åtta hos mig förut & pluggade, så de är så min kväll har sett ut, inget speciellt,
ska ta fram kläder tills imorgon, & fixa lite, så behöver man ju inte stressa imorgon för att man inte hittar något att ha på sig, för de är ju ofta så, att man packar samma dag, men jag packar faktiskt nästan jämt idrottskläder dagen innan & tar fram kläder dagen innan så de inte är lika jobbigt morgonen därpå, hehe, så ett smart tips, om man tänker den stora tiden man typ packar idrottkläder & letar kläder om de nu kanske är 30min för endel så kan man istället få sova den tiden, gud så skönt, hehe, så nu ska jag ta fram kläder. imorgon kommer en mäklare hit så de måste vara "fint" hehe, s¨å de får bli att bädda sängen & INTE slänga kläderna på golvet ikväll. mh, fyskäms (a).

detta blir förmogligen mitt sista ionlägg för ikväll, jag har tänkt mig ikväll att vara duktigt & lägga mig redan vid 21.00 & lösa i min bok till 22.00 & släcka lampan då för att sova. då får jag ju iaf min sömn som jag behöver, (om jag då somnar) :).

men nu är de bäst att jag hoppar in i duschen & fixar kläder, kanske kan de bli ett inlägg imorgon på morgonen på bloggen om ni har tur, men sofia kommer ju hit & vi år till skolan, så ao!.  hehe, sov gott gullisar! för de ska jag göra, & för er som kommer ihåg när jag skrev om min bok som jag läste "hur kär får man bli" den är skit bra, läst lite mer än halva, så efter den ska jag läsa de andra böckerna, äntligen kan man hitta en bok man vill & kommer läsa! tryck på länken så kommer du fram till recension! :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0