fixa/tävling/sofia!

hej där!
sitter hemma här i boxholm & kollar lite, mamma ringde nyss & bad mig sätta på kaffet eftersom de kommer gäster hit om en stund, för mamma fyller ju imorgon så :). ikväll blir de nog att dra upp & kolla på innebandy med ida i sporthallen tror jag. vet bara inte hur dags de där :p, men får ta reda på det tills ikväll då. men måste ficka lite inne på rummet med,.

Men iaf en tjej kommentera i ett inlägg att hon hade en tävling på sin blogg & hon tyckte att jag ska varáa med i den eftersom jag sa att jag inte vinner alls ofta, jag kommer säkert inte vinna någon av dem, men man kan ju alltid försöka. här är hennes blogg tyck på "här" för att komma till hennes blogg.
---> här <---


haha, asså jag vet inte riktigt hur man ska beskriva när man hade denna stil.
vi hade jävligt roligt denna sommar. så jag har bestämmt!
ha lika roligt, men inte med den stilen..

puh..
idag åker sofia till ide & då kommer jag väl inte träffa henne på hela lovet, känns lite små tungt. men vi kommer ju hinna sakna varandra massa. ha en bra vecka i ide gumman!
älskar dig till hjärtat slutar slå., vilket de kommer göra hela livet, så du & jag livet ut!
okej? :)<3
fina bästis!



Kommentarer
Postat av: sofia

Mutta unge ! :D

Jag åker ju imorgon ;) MEN JAG KOMMER SAKNA DIG MASSA :( :(

Buhuu snyfffffffffffft !



men vi syns när jag kommer hem !

jag älskar dig <3

2010-02-19 @ 18:05:55
URL: http://sofiarawhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0