en kommentar

Hej ebba! förlåt för att jag skrev det ja menar inte allvar ! Du är faktiskt otroligt söt ebba! Och ja har sett dina senaste bilder du har inte alls så mycket smink! Men du du tycker säkert ja är konstig men ja tycker iallafall du är söötast Ebba ! Puss och hare<3

svar; seriöst så kan jag inte tro att du kommer tillbaka & ber om ursäkt, men jag tog faktiskt åt mig av varenda ord du skrev, jag hade tänk att sluta blogga, bdb, & allt tack vare dig, men jag är inte lika sur & ledsen längre eftersom du sa att de var du, (jag kolla ip numret), & de var samma, men jag skulle blivigt gladare om du ersände vem du var åtminastonde, & de jag mest tog åt mig av var att du sa att jag var en falsk person & samtidigt hette du ""en du inte känner", man kan inte dömma folk på de sättet, så förfan.  snälla ersänn bara vem du är, jag blir inte sur, för får man veta sanningen bara & att du överhuvetagen ersänner & säger fölåt, betydde mycke´!

-
iaf så kan jag ju blogga nu, nu känns de inte på samma sätt jobbigt längre, jag vet att jag inte är helt perfekt & att sånt, jag tar inte inte 1120 lager smink, jag tar mascara, puder för att inte se trött ut & ögonbrynspenna för att mina ögonbryn är cpeade . de som känner mig vet (a), så de var det!. men iaf så ligger jag & frida i sängen nu, kvällen igår var kul!, vi typ yra omkring i hela boxholm först!, köpte godis & lite, & sen drog hem till mig kolla lite  på film & så. sen stacka de, eftersom de är i ROOOOOOOMMEEEEEEEEEE, hahha! så puss..

& tack till de som skrev de gulliga kommentarerna om hon/han som skrev allt..
Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Hej! Det var jag som skrev jag heter Esmeralda och jag skrev det bara för att ja var avis på ditt utseende hur du såg ut du är så söt !<3 Jag trodde inte du skulle ta åt dig så mycket skit som jag skrev :'( jag är dum i huvet !<3

Men jag har en fråga, jag är avis på din mascara vart köpte du den och vad heter den? Puss Esmeralda,hade ;)<3

2010-02-25 @ 11:08:22
Postat av: Anonym

Ps: Jag bor i stockholm <333 hade<3

2010-02-25 @ 11:13:41
Postat av: Ida

Hej Ebba. Ja det blev lite fel där med bilderna. Jag har använt mig av dem som inspiration. måste verkligen vara tydlig med det nästa gång! Jag ör faktiskt ingen elak människa. elakt är som den personen skrev till dig... Så gör man inte. antagligen är det någon som har förlite att göra som måste bete sig illa. ta inte åt dig i alla fall.. Du är super vacker!

2010-02-25 @ 11:55:59
URL: http://melwinsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0