Dagens-testet

klockan är ju faktiskt halv 1, vilket betyder ny dag
Dagens-testet

DAGENS VILL HA: pengar
DAGENS KLÄDSEL: kommer att bli mysbrallor & linne :)
DAGENS FRISYR: uppstatt hår i guess
DAGENS LÅT: kan jag ej veta nu :)
DAGENS PLANER: hos sofia, & Även sova över
DAGENS SAKNAD: mycket..
DAGENS DUMMASTE: ?
DAGENS MISSLYCKANDE: ?
DAGENS DROG: tuggumin & mobil ! :)
DAGENS KÖP: mobil 2000:-, jacka 500 :- koft/jacka 99:- alla hjärtansdag prisent. säger ej pris :>
DAGENS GODIS: choklad ♥
DAGENS HUMÖR:braa i guess :)
DAGENS CITAT:lev livet mupp jävlel haha !
DAGENS ROLIGASTE: finns mycket. :), sofias skämt. som man inte borde kalla skämt :)

-
men nu ska jag gå & lägga mig. jag & sofiaa. grr.
haha, nej, men vi ska ligga & snacka en stund, sen ska vi sova.
ha en bra natt/dag. vi höres imorgon i guess.
pussss<3

 

 

 

nattiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0