allto inget inlägg :)

tjaaaa!
sitter här i sängen med ruffsat hår i sängen med lite musik på & lyssnar på lite musik!. jag har även lärt mig att det är jävligt tufft att vara gay! (a). så de ska ni lära er. satt också & kolla igenom gamla bilder från i somras & det var nog faktiskt seriöst att de kom en tår fan. jag & sofia & alla andra hade så jävla underbart kul. jag saknar varenda minut. men man får gå vidare & hoppas på att nästa sommar ska bli bättre ännu bättre än vad den var då. & om den blir de så måste de fan vara sjukt mycket bra då. haha, de där var sjukt cp't förklarat med hoppas ni fattar iaf, men de jag menar är att vi hade så jävla kul!
så puss på sommaren!

på tal om något hela annat, så saknar jag sofia faktiskt något enormt, det känns som om hon har vart borta i 1 mån eftersom vi inte har kunnat snacka & träffats denna helg, de känns nästan som om du har flyttat föralltid. men så får de inte va du är ju bara i idre!
 jag kolla lite folks bloggar sen är det nog dags att tvätta bort sminket & fixa sig inför kvällen lite. så är det bara att krypa ner undertäcket när man känner sig redo för att sova, eller vad säger ni?. hoppas eran dag idag har vart toppen för det har min ändå vart, inte hänt så hilma mycket ändå. men skönt med slapp då&då!

detta blir det sista inlägget för ikväll för er som undrar så jag skriver mer imorgon ist!. nu ska jag bara slänga in en bild med, de ska bli en bild som har med sofia & sommaren att göra. hmm. ni får se vad det blir. kanske blir det 2? :) (a).

sov gott snuttisar!

minne för livet!

Kommentarer
Postat av: Jojjo*

Ps. Glöm inte att anmäla dig till Veckans blogg!

2010-02-20 @ 23:59:11
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0