Okejokej,.



Jag har funderat nu, klart tror jag? Jag tror att jag har saknat bloggen lite. Det är ju kul ju?, eller. Men då får ni med vara med på att jag inte kommer  vara helt uppdaterad på bloggen. jag kommer iaf blogga när jag har tid. För nu när jag har börjat 7:an är det skola som gäller med?, jag kommer faktiskt börja med prov på "riktigt" skolan är ju viktig. Men jag ska allt försöka, skriva något kul & försöka ha bilder. De blir ju bra.

Soo.. Im back =D.

-
Ïaf så ska ni veta att det har varit riktigt gött att komma tillbaka till skolan efter ett långt sommarlov med mycket skojm, kanske inte alltid "haleluliiia väder." fan. nu vart jag tveksam. Bloggen är nog inte min grej,. nejnejnej. Jag pallar inte?, slösa tid på bloggen,. Nu har jag skolan. Fatta! :))


Musik som är bra. vill jag skriiva av mig kommer jag tillbaka. but, ändå, bye the blog.

Här är låtar som alla typ i hela sverige borde lyssna på,
Kevin Rudolf – I Made It (Cash Money Heroes) - Vem tycker inte om den?
Martin Stenmarck – 100 år från nu (blundar) - Radio Edit - Underbar låt som Ms körde på fixfm! :)
Apollo Drive – Papercut - Kördes på fm. Bra!
Håkan Hellström – Jag Ger Dig Min Morgon (I Give You The Morning) - Lugn undebar låt som får mig att tänka på fajmoj.. :(. saknar hennii.




Mig nu för Tiden.

uuu

Kommentarer
Postat av: Linda

Du har juh ingen underskrift i din sídomeny, jag har försökt få bort min men har inte lykas. Du kanske vet hur man gör ? :) <3

2010-09-05 @ 20:17:02
URL: http://lindahmikaelsson.blogg.se/
Postat av: amanda

du är väldigt väldigt väldigt söt!

2010-09-06 @ 16:45:42
URL: http://musikunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0