För du som ser detta..

Jag saknar faktiskt att komma hem efter skolan & logga in på bloggen med en "dagens outfit" eller att bara skriva. Yeah, tänk att jag saknar det?, men jag vet inte. Skulle jag börja blogga igen. Så skulle de ju ta all den tid som jag tagit vara på när jag inte har bloggat?, jag har verkligen lugnat ner mig, jag har vart mer med vänner & hunnit med så mycket, men ändå saknar jag de där skrivandet. En dag kunde bloggen vara skit rent ut sagt att skriva på, skit jobbigt tråkigt, men ändå. Som jag sagt. Tänk att jag saknar det. Åh.

Men min Kamera är cp?, så de skulle bli ganska lite bilder, min mobil kamera suger & hur kul är det med en cam lite då&då?. En blogg går ju inte ut på att ha bilder på sig själv när man sitter i camen, eller hur?. & jag måste ju ha något att skriva med, & sen så vill jag ju ha några att skriva till med, förut innan jag sluta blogga kunde jag ligga uppe vid 80 läsare, & andra dagen 60?, ena 74 & så. Kul att man hade lite läsare, men hur ofta fick man kommentarer då?, då tycker jag att de känns som om man inte skriver till någon.

Jag har hört att endel har sagt att jag borde börja blogga igen, men skulle jag fråga er om tips eller vad man vill läsa så får jag ju ingen som kommenterar?. Nej inget kul då,.

Men du enstaka som läser detta.


Säg till om du verkligen vill att jag börjar blogga, kommentera isf, gärna vad jag ska blogga om & varför jag ska blogga. Eller är det jobbigt att kommentera? :)


Peace (a

/ebbaviktorianilsson
Kommentarer
Postat av: emma

jag vill att du ska börja blogga igen för att din blgog är rolig att läsa:) ähm, du kan skriva om din dag & tips om allt möjligt & så grejer du vill ha & shopping (a)

2010-08-25 @ 15:45:49
URL: http://emmahbark.blogg.se/
Postat av: Anonym

bööööörja igen :D

2010-08-25 @ 19:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0