Vann ju hihi (a)

Hahah ,seriöst så kan jag inte tro att det är sant, trodde aldrig detta, men jag vann faktikt tävlingen hos Neaajohansson.blogg.se, haha helt sjukt, kolla in statistik & såg att den var riktigt hög, haha, så var tvungen att gå in & kolla om de var jag,. så det var tydligen det. Tack så jätte mcyket för alla som röstade. Skit kul. & för er som aldrig har vart inne på min ligga blogg innan, följ gärna via bloglovin. Kram

Nu ska jag inte snacka mer om att jag faktiskt vann utan dagen i linköping med bästis. När vi gick hem från skolan så kom sebbe på cykel. & sa att han & alex, Simon skulle til linköping. så vi träffades där inne, chilla massa & Cec bög & moa var med där, men träffa Bara cec utav dem,.

Jag har iaf köpt klart skolavslutningsklänning, en jätte fin. Kommer kanske upp bild på den som ett tag, har ingen kamera just nu eftersom den är hos mamma! hehe, smart ebba u know. Sen köpte jag en ur snygg klänning till valborg som faktiskt är på fredag. så då blir det de bästa flickorna, Passade också på att köpa pressent till Pullan & ida med,. hoppas det blir bra iaf ! :D

Nu är jag riktigt trött så ska snart lägga mig tror jag, snacka om att jag är trött i benen, men imorgon så är det ju Juliagummans födelsedag, sen typ någon dansgrej i boxholm, så ska kolla på det med skolan. eller hur det nu va! Vi hörs imorgon bitti, puss & kram

Kommentarer
Postat av: Molly

kan inte du berätta hur många besökare du fick efter att du vann :D ^^ hihi

2010-04-28 @ 21:20:01
Postat av: cissi

GRATTIS !

2010-04-28 @ 21:46:51
URL: http://lillacissis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0