Valorg imorgon (a)

Hello! :)

Som jag skrev i ett riktigt snabbt inlägg innan så skulle jag dra ut i värmen med Lulle & karlmark, hehe, vi drog ut då, hämt upp sofia, & drog till macken. Jag köpte glass, fan de va skit varmt ute, eller är varmt ute. Sen drog vi hem till Karlmark & hoppa stuts matta, jag slog i huvet, så har skaapligt ont haha, fyfan ha kul ^^.
Tog alltså inga bilder, men ni får nöja er med detta tycker jag. hihi, kunde ju blivigt lite bilder om jag skulle haft kameran, men så blev de ju inte nu. för att ebba är smart  glömmer den hos mamma, men ska ju dit imorgon,. eller snart & lämna lite saker, så jag lämnar batteriladdaren där då & låter den ligga på laddning där tills imorgon när jag kommer dit, smart ebba, visst (a)

Men nu är det bäst att jag börjar att plugga, tyskan ´dådå, kan typ inget, hehe duktigt ebba (a)

GÖTT.
Imorgon är det valborg & det kommer äga allt är jag säker på , min tess kommer ju med dit, hihi<33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0