Ladygaga - Telephone

hej.
Ogår blev det inte så bra uppdatering, men jag har iaf vart i linköping & handlat en massa med mamma, så de blev skiit bra, så snart är mitt rum klart hos mamma. Gött dö :).

Igår efter linköping  åkte jag till Cec med sofia, va där & yra en massa, träffa dels JohanPalm. & de kommer bildbeviis  (a).
Sen hem till sofia,. sen vakna vid vid typ halv 12 tror ja klockan var. & Nu är jag hos Moa Samulessons Brors lägenhet, med henne & henne syrra. gött. sover här inatt & kommer hem imiorgon, Kanske blir något ner Inlägg idag, men nu har vi iaf käkat. var nere & köpte lite skit., för er som bryr er om vad de va så Sås. Dricka. Smör. Tamponger ^^- kul att veta-


Dags att chilla med moa & film hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0