Påskmat, tv )

hej,.
Min uppdatering denna dag har vart ganska låg vilket ni säkert kännt, men förlåt mig för det. Nu är jag hemma efter god mat hos pappa, vi har kollat på en massa gamla videoband sen vi var små & myst. Bror kom ju ner till pappa, & sen åkte vi med honom hem hit igen. För er som inte vet. Min broder har fått körkort för ett tag sen :).
Iaf så på vägen hem så åkte vi ner till ingersblommor & köpte påsk present till mamma & stefan, det var 2 söta englar vi köpte, men jag måste upp till "stan" & köpa påsk presenter till Sofia med (a)

Bilder från dagen

Dagen outfit: Myskläder :)

GODIIIS
'
Me ;)

Pengar

Jag. Diana paparatzii?

Ann-briitt

Mammiii

Mamma & stefans påsk present

Samma :)

Danne :)

Inslag:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0