dagensotfit

hej.
Hahah, sämsta uppdatering på år?, Kanske de kanske., men jag har iaf inte uppdaterat mycket alls idag. Men jag har haft fullt upp. Fast fullt upp ska man ju inte kalla de., men jag har inte orkat slappat & chillat pung här ju. haha. men jag är snäll & skriver nu i köket medans Diana bakar vanlijbullar, bajs. hihi. Men här kommer en dagens outfit Hör när jag har ett liv & sitter här igen ^^.-.
Har även målat naglarna förut. haha, är typ beroende.
Så jag ska fan skaffa en ny kategori som heter Naglar :). För ja fixar min naglar typ hela tin med färg ju
fast nu är jag i teverummet me danne & han spelar ps3. hihi,

Här ör iaf dagens outfit babe :)


myskläder på lördag, haha me like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0