en massa prat, läs & njuuuuut

Hej på er.
Förut var jag & Cec & flöta på kebabhouse. Hehe, flöööt. menmen, man är ju Fettnajs. hihi, nu ska jag hjälpa henne att städa hennes smink, så hon skulle vara gullig & ge mig en mascara för att jag bara har en just nu, eller två, fast den är så jävla vattenfast som den kan bli. måste fråga henne om hon vill ha den.. japp de ville hon. hihi, iaf till någon annat så ska vi ju ill linköping, & jag ska bjuda cec på cheese burgare på donken imorgon, gulligt va?, ´& jag måste köpa mig ett par mysbyxor som jag aldrig kunde köpa förra gången, sen så har jag & cec snackat om en sak som jag tog upp i samtal. Iaf så va det att vi måste köpa 2 för 39 naglack på Cubus, haha, så kan man samla på sig en massa naglack, hurt bra är inte det?. jag är smart.. fan de känns som om jag inte är seriös när jag skríver, men nu ska jag skriva någon helt ärligt, jag har nog den största mensmagen, fan vicken magvärk man kan ha, så nu måste cec hämta en ibumetin åt mig, mm sött, sen ska jag hjälpa henne med sminket som hon sitter & soterar, hihi, puss


lägg märke till mitt öga.
Men de är inte irl






PÖSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0