Trevlig kväll :)

Héj på er.
FÖrut när jag satt vid datorn så kliver jonna & sofia in i mitt rum som stollar & drar med mig ut. hihi. Iaf så typ yra vi runt lite. Elias var dum & gav mig en krona bara för att jag satt på trottoaren som en ute liggare. snällt :). Sen kom typ Elin & Adam. & en massa folk. typ en kille som körde mig till bx från strålsnäs i somras. haha, kommer fan ihåg det, sofia åkte med böla, på hans lilla moppe som går i typ 10 (a) fint. haha, när vi gick hem fick jag & sofia typ värsta stora skratt annfallet. för typ av någon anledning kom vi på när vi var hos samuel & jag bara: det luktar fisk, & de bara " ebba stäng jylfen" haha, typ bäst. :). men nu ska jag nog se på film eller något & ta bort smink. SItter med Cec fina Swe tröja, Tog av mig jeansen nör jag kom hem, fan jeans är nog de oskönaste som finns tror ja :o. Men nu ska jag äta chiiips hihi busigt, puss

HAHA; juste , glömde kvällens bästa ju för fan, jag & jonna skulle gå till skolan & möta upp sofia för att Calle körde henne till skolan, så typ vi skulle gå igenom en bomm,. & smart som jag är så gar jag in i en buske & får busen i hela ansiktet, haha, fick några märken., men jag gör bara en sak. Använder ju bara Hjärnan

 
Får se vad det blir att gloooo på :).
Men var sociala på msn.

Kommentarer
Postat av: roos

sv: fin blogg sj

2010-04-04 @ 01:32:25
URL: http://withme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0