Test

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på:
Att det snart är sommar lov. Asså det går ju hur fort som helst. Snart sjuan? helt sjukt :o
Att jag har de vänner som jag har, lixom, de är som en dröm. helt fantasktiska. Ta åt er nu!
Hur man kan ha så ont i huvet som jag just nu har!!
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
Sudd, mobil & bok
Tre saker jag gör just nu:
Skriver detta cp testet. & fråga mig inte varför jag gör det
Försöker tänka, men gpr inte bra när jag har så jävla ont i huvet
Pluggar lite smått (a)
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Leva livet.
Bilda familj,
FÅ ett bra jobb
Tre saker jag kan:
Blogga, (a), jaja, det vet ni ju redan.
Sitta vid datorn,
Leva livet
Tre saker jag inte kan:
Sluta lyssna på musik!
Vara tyst (a)
Sluta vara den jag är
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Jag tycker att alla borde ta åt sig när folök säger att man är söt osv. För käftar man emot så kanske man inte får någon kommentar att man är söt längre, & då typ går man & tänker "varför ä ja så ful"
Kan inte komma på mer

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Vara rikitgt smart.
Designa kläder,
Blogga bättre
Tre favoriträtter:
Kebab, är nog favoriten (A)(A)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0