Sveriges bästa bilförare

Hejsan
Mamma & Diana ligger i soffan & glor på sveriges tråkiaste program. haha, Alltså sveriges värsta bilförare. Lite små kul kan det vara ibland, haha. Iaf så sitter jag här. kollar in lite bloggar & har nyss käkat lite kexcholkad. Om en stund ska jag ta på mig nattlinne & packa klart till pappa. Är nästan klar, men måste göra lite små saker så som packa ner naglack, borste, smycken, parfym & deo. Jaja, lite smått & gott som jag känner att jag inte får glömma. hahah, fick just reda på vem som blev sveriges värsta bilförare nu. Men jag tänker inte säga något, haha, har faktiskt glömmt bort vad hon hette, men iaf. nu ska jag ta & fixa klart en massa. så detta blir mitt sista inlägg för ikväll. bara så att ni vet, men jag ska vara tillbaka i morgon igen, jag känner att det är bättre att jag skriver öite längre inlägg. välj själva om ni vill läsa eller inte. Inte mitt problem. Jag skirver iaf.

Men nu ska jag ta & gå då.  puss

Kommentarer
Postat av: Clara

SV: Hej ! Javisst det kan vi göra =)

2010-04-22 @ 21:08:36
URL: http://chaneeeel.blogg.se/
Postat av: Clara

Nu följer jag dig på bloglovin..

2010-04-22 @ 21:13:19
URL: http://chaneeeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0