svar från "mini frågestunden"


Okej, här kommer svaren från frågestunden. & javet de är inte speciellt många frågor, men som sagt, man är ju inet kissie lixom, hihi, men här kommer frågorna & svaren,. kram

använder du för smink?
svar: Jag brukar sminka mig på lite olika vis, men oftast kör jag på foundasion, brun ögonskugga & mascara, men
ibland kör jag kajal & eyeliner. ibland roge & även lite puder. men de beror på. :).
vad är roligast med att blogga?

svar: Det jag tycker är roligast med att blogga är nog att kunna skriva av sig, bara kunna skriva hur man känner, kanske inte allt för långt. Men ändå ha någon stans att alltid veta att man kan lägga upp bilder & skriva text :).

vad gör en blogg till en bra blogg enligt dej? :)
svar: En blogg med bra innehåll & bilder. Skriver någon en text så känner jag att man vill ha bilder till texten, men de kan inte alltid bli så. Bra uppdatering & inte för lång text blir en bra blogg enligt mig!

hur gamal äru?=)
svar: JAG ÄR 13 BAST ;)

Vad gillar du mest att blogga om?:)
svar: Jag vet inte riktigt. jag bloggar ju om mycket olika saker, så kan nog inte komma på något bra.

vad gillar du att göra på fritiden?
svar: Jag gillar för det mesta att umgås med mina vänner, ta kort, shoppa, musik & självklart blogga :)

Vilka blommor gillar du mest?
svar: Har ingen favorit.

Vilken årstid är din favvo?
svar:Sommaren, självklart ;D

Vad vill du bli? (jag vill bli snygg naken)
svar:mh, jag har inte tänk så mycket på det.

Leser du noen norske blogger, hvilke? :)
Svar:haha, kör detta på svenska. men nej, det gör jag inte, kollar in någon då&då

visst är jag så gay man kan bli? =)
svar: JAAAAAAAAAA!. klart Cec ;)
Kommentarer
Postat av: Linn

Gå in på min blogg och skriv frågor till frågestunden ;)

2010-04-11 @ 19:46:28
URL: http://linnsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0