Sommar. kom tebax

Godnatt.
Japp så lyder det för mig nu,. ska lägga mig tidigt, försöka sova & så, härligt, nyduschat & svart runt ögonebn är jag med, hihi.

på tal om en annan sak, jag vill tillbaka i tiden,. jag vill ha sommar. det är inte bara det att jag just vill ha sommar, jag vill ha tillbaka allt folk jag var med, dock kanske inte den där jävla fjortis stilen, men jag vill ha tillöbaka alla vänner, då asså. Alla var skit shyssta, men nu vill ingen veta av en. Jag är glad för de vänner jag har kvar,. så som Ida, Sofia, Emma, Andrea, Matilda, Katja, Julia, Moa, osv, de som man umgicks med en varm sommar dag, men de är fler som jag önsakr att jag hade kontakten med nu med, jag vill inte nmna några namn. & jag vet inet om vi ska kalla oss för "vänner" men de var iaf de vi hängde med, utanför ica. De som körde en på moppen så fort så att de kom tårar. De som körde en på cykeln. När man bada, sola, hängde ute I bort byxor & linne, solglasögon. Som tog ens solglasögon & kalla en för fjortis, då man blev typ glad, vast sa att man va sur. Japp, den tiden vill jag ha tillbaka, tänk om de skulle bli denna sommar som kommer, men alla de man var med, & alla man är med nu. Ha den stilen jag har, kunna bada  sola tillsammans. Bättre sommar skulle nog inte finnas. Men även alla som man hängde tänker man inet på så mycket, jag är mina vänner. jag har fått nya vänner. jag har en famiolj som mår bra. Jag bor varannan vecka, men klagar inte mer för de, kanske bara för att man måste packa med sig mycket kläder. & ta med sig brev hela tiden. Men detta är mitt liv, ibland är det toppen & ibland sämre. Det var de jag  hade & säga, nu ska jag sova. hejdå
Kommentarer
Postat av: f

okej kul :D lycka till!

2010-04-14 @ 23:04:20
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: 'amy

svar_ hejsan, tack:)

2010-04-14 @ 23:04:33
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: Girly

Man tappar vänner och finner nya så är livets gång...

Men var glad för demm du har i nuet

Kram girly

2010-04-14 @ 23:53:43
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: matilda

jag älskar dig mitt hjärta :)<3

2010-04-15 @ 06:18:31
URL: http://matildaekeblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0