Solsolsoooool <33

hejsan.
Idag så var det skola dådå, no studiedag today me. Så de var ju skola. Gah, vad jag cpar, men iaf så rulla allt på. Sen bad jag var inte med. Dock inte Moa & Julia heller, men iaf så var sofia vettig & var med, hihi. Men hon fick några konstiga utslad över benen, så jag följde med henne & Marie till skolsköterskan så hon fixa lite, bra va?. hoppas iaf på att det ska bli bra med na :)
Nu ska jag snart börja plugga engelska & tyska duktig som man är. sen blir det för mig att börja fixa mig inför att mamma ska komam & hämta mig & åka på familje middag på dackeskolan i mjölby. Härligt. så ska minka mig & inte ha mysbyxor som jag har haft hela denna dag. fett slappt jue :)

Jag älskar dagens väder här, skit skönt. Verkligen älskart. så lätt att det bli klänning/tunika ikväll till dacke. har fan gått med mysbyxorna uppe vid knäna hela dagen. så gött. solbrillorna har med vart på. göttkött. Men dags att jag börjar att små plugga lite ute i solen med musik. härligt, med sol iaf,pluggningen skulle jag hellre skippa, men nejnej, så får man inte göra. hihi :)

solsolsol :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0