snart ut.

hej.
ja, jag sitter i ett annat rum. haha, lite grejer i bakrunden som ni ser, för i mitt rum går det inte att vara, för man vill ju inte sitta på golvet?, det finns inte en pryl där inne mer än några skruvmäjslar & typ lampan. hehe, tomt är de iaf. så dessa dagar kommer jag sova i min systers rum eftersom hon är hos pappa, & jag kommer inte sakna min säng för våra är typ lika dana, min kanske är snäppet skönare, men jag får stå ut, tills rummet är klart. det kommer bli toppen det ska jag lova er! :)

Snart Kommer sofia & Jonna hit, då sticker vi väl ut en stund skulle jag tänka mig, vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men något blir det ju. jag har inte vart ute på hela dagen, så ut de msået vi, hihi, men jag har haft fullt upp med att städa & efter städningen var jag så trött så jag la mig i soffan & glodde på film, det fick bli när mörkret faller. Japp, den är bra den :), så tittade på den & sen ringde jag sofia & jonna. hehe, där har ni fått veta min dag ni ^^.
Men nu ska jag fixa till håret lite, så kommer väl Jonna & sofia snart antar jag. skriver mer ikväll innan jag lägger mig, har har troligen targit lite bilder då,. om sofia inte glömmer min kamera förstårs, men vi får hoppas på att hon tar med den iaf :)


Död ser jag ut att vara, men tro mig, jag känner mig död med.

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Precis som dig då;D

Haft en bra måndag?

2010-04-05 @ 20:07:17
URL: http://hagenvald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0