Skriva av mig

Nu ska jag börja, börja & börja.

Jag känner mig riktigt trött & seg, inte att jag vill sova. Men tvärt om, jag vill bort. så därför ska det bli riktigt skönt att åka till sofias stuga med hennes familj imorgon, hela helgen kommer vi gå med mysbyxor & ruffsigt hår. Vi kommer ha kul, jag är trött på åsbo, & gillar inte skiten, men jag vill heller inte börja i boxholm. jag hatar att strålsnäs är dött. Men jag hatar att minst halva boxholm är idioter, det känns inte kul. & jag bor på båda delarna. blö. Imorgon är det urnersättning för Farfar. Hoppas att de kommer gå bra, jag grät inte när vi satte ner farmors una, hoppas ändå på en tår imrogon, känns som om jag kommer gråta, men han har vart borta i ett par månader nu, & jag har vant mig vid att han inte finns mer, samma med farmor, så de kanske bara var på begravningen jag verkligen kunde gråta. KanskeKanske. Iaf så blir de skola som vanligt imorgon, bara att jag kommer sluta lite tisigare för att gå till kyrkan med lite släkt. Jag tar lite bilder, som kanske kommer upp, vet inte riktigt om jag borde lägga upp de. Men jag verkligen älskar & saknar de som så mycket. Men de märks. Nu har jag skrivit av mig lite, puss & kram

Kommentarer
Postat av: fia

Jag älskar dig enormt hjärtat. <3

2010-04-22 @ 17:12:17
URL: http://patamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0