shopping ;)

Hejsan.
Äntligen hemma med slitna ben & en trött ebba. hehe, jag & Cec har vart jätte trötta. Har shoppat lite granna, men eftersom jag var iväg i torsdas så hade jag dels inte mycket pengar, & sen så hade jag inte någon speciellt som jag ville & behövde heller. Cec & jag var skit sega imorse eftersom vi inte var alls trötta när vi la oss klockan halv två, men upp kom vi iaf. som tur var alltså :)

Nu har jag taget en lång dusch. så sitter här i myskläder. Här kommer lite bilder från torsdagens & dagens shopping,  tog inga bilder under dagen, eftersom jag glömde mitt kamera minne hos mamma. smart. & + att mitt rum är klart hos mamma, var där & kolla. helt fucking bra fan. Men iaf. här kommer bilderna.

Ett stort tack till min älskade bög. Snart gift fan. haha, nejmen tack föär denna sega men roliga dag (a)

Torsdagens:

Tjock tröja, leggnings & klänning allt från ginatricot :)

Tygskor båda från skopungten. :)

nagelack, smink, sminkborttagning & parfym :)

Idrotts shorts- Intersport


Dagensshopping:

Jenas, bikbok.
nagelack & glasögon från cubus, men köpte dock solbrillorna i torsdags,
men glömde de hos cec :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0