Peace

hello
Jag känner mig trött för ingenting just nu. jag vet inte varför jag känner såhär. Men det är bara ett hål. det känns som om jag suger, bara suger & inte kan säga rätt saker, att jag gör andra ledsna & blä, vet inte riktigt hur jag ska förklara riktigt. Egentligen har ingenting hänt. Men något är det iaf,. kan inte förstå vad bara. försöker att förstå, vill vill. Men egentligen har jag nog ett ganska bra livme tt normalt liv. Jag har en familj som jag vet älskar & ställer upp till 110. Jag tar en bästavän & en massa andra vänner. Även om jag har förlorat en hel del. Jag går i skolan, jag är inte fattig, jag är oftastglad. Mina föräldrar slåt mig inte & de bryr sig om mig. Jag har kläder & jag kan gå i skolan. Ibland kanske jag inte borde klaga på små saker, kanske inte vara anundsjuk på att någon annan har allt som jag skulle vilja ha. För det finns andra, tänk, endel får inte ens bo hemma, endel har inte ens en familj, endel har knappt råd med mat, endel är sjuka & kan snart dö. & då kan jag sitta & klaga för att en nagel har gått av eller liknande. jaja, ni fattar,. Men för er som finns,. så som Min bästa vän & alla vänner, tack. Tack för att ni alltid finns att snacka med, inte bara när mn är ledsen utan överhuvetaget, vänner som er borde alla ha. Lovar.

men nu ska jag lägga mig, som jag sa, seg flr ingenting

/ebba

Kommentarer
Postat av: matilda

jag finns alltid för dig gumman <3

2010-04-26 @ 22:18:04
URL: http://matildaekeblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0