PÅ Biblaaaaaan

Hej påer.
Sitter på biblan här i boxholm & väntar på att sofia ska komma med tåget, så jag tänkte att jag går hit om hon ändå taer tåget om en stund. så kan jag ju möta upp henne snart. hihihi fiififigt nii. Cec kom nyss in hit tills boxholm, ersänn muppat. hehe, japp,. vi yra lite utanför ica. Handla godis & så,. sen efter drog jag upp till Tandläkaren för att jag skulle kolla mina framtänder som jag sklog i för ett tag sen, men allt var bra med de ^^.

Men nu ska jag kolla runt lite, sen blir det att vänta tills sofia kommer . kanske låna en bok eller film?. Det får vi se. hihi ^^

Puss/
Från bibiloteket :DDDDFSDDD


Blir samma bild som häromdagen :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0