Nu ska jag muppa vidare puss

japp. Nu har jag tagit tre mascaror av cec. Gulliiigt ni. hihi javet. Hon typ har ränsat ut hur mycke smink som helst. & typ lite mycket vava, hon kasta en massa  nagelack. så snacka om att vi måste samla på oss 2 för 39 på cubus. haha, menart, alla va typ torkade, så hon måste fan börja lägga sina nagelack i kylen, så som jag med ska börja göra, om jag nu kan börja samla på mig en massa nagelack, 2 för 39 föräver här vava!.

Cec & jag ska gå direkt imorgon, köpa nagelack, & hon ska köpa lika dana golbrillor som jag köpte häromdagen, så vi går & är tuffare än vad vi redan är. då blir vi tuffa som fan asså, haha :),. men nu ska Cec fixa mina ögonbryn fast innan det ska vi bara ta bort sminket, bra va?, mm. imorgon blir de nog en uppdatering innan vi drar oss till linköping, finfint, men bäst att jag går till Cec nu, fast hon är ju breve mig, men ändå, kyss


Cec smink som hon skulle "slänga" men själv blev det att ta ett par....


yeah, men nu ska mitt smink bort, puss

Kommentarer
Postat av: Heddaaaa

Shitt så mcyket smink! Skulle hon verkligen slänga allt de där? :S :D

2010-04-12 @ 20:29:18
URL: http://heddaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0