Mascara tips?

hej på er.
Mina käraste Köttbulle vänner har rullat ut från huset nu, eller det var ju för en liten stundsen, men smart som sofia är så tar hon inte med sig min kamera & mascara :(.

Jag är så sur på att jag inte får något gjort, som jag skrev för ett tag sen, att jag skulle ha så mycket att göra på lovet, det känns som om jag inte får något gjort.  det är så sjukt irriterande, allt blir bara cp., fan.  jag skulle ju tröäffa en massa på lovet? åkt till ödeshög, jag har inte träffat Ida & alla, bög

Föresten så ska jag ju till linköping på torsdag som jag har sagt, men finns det något som har ett bra tips på mascara, för jag har funderat på denna under. ge gärna tips :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: På din kommentar lät du som en vuxen typ, haha, så blev lite chockad när jag kom in på din blogg och såg dina bilder och såg att du var mycket yngre än vad jag trodde :o

2010-04-06 @ 00:40:44
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar: Haha, ja, hur gammal är du?:p

2010-04-06 @ 01:03:04
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0