Kunde inte sova Igår :)

Gutter Morgen på er :)
Jag ville bara visa att jag nu är uppe. Trotts att jag verkligen inte kunde sova igår. Hahah, så jag lågi sängen med musik & smsade med folk tills klockan var en typ halv 1 typ. Haha, så lite trött är jag. Men somna de gjorde jag tillslut iallafall. Tur det., :).


Nu är jag klar, blev det på en ungefär 10 minuter, hade fixat alla kläder igår & skulle ju inte sminka mig idag så allt är klart, gött som fan ni. hihi. skulle lagt upp en dagens outfit, men jag orkar nog inte det..

Efter skolan hänkar Moa mig hem så färgar jag hennes får & vi ska nog plugga liten del med. Alltid bra. Börja en måndag med att plugga & bli klar tills veckans slut. härligt ni. hhiii. men nu ska jag gå in till min syter & skälla på henne så att hon går upp, poss


Fan. riktigt sugen på match nu. Lhc <3
Kommentarer
Postat av: Conja

sv: hehe okej, ja tranås skulle ju fått mcdonalds men lidl tog den platsen .. inte värt ;S

2010-04-19 @ 12:04:27
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0