Johanpalm på staaaan :D

hej.
Ja för er som läser cec blogg vet de redan. Men för er som inte gör det. VI TRÄFFA JOHANPALM!!!!. hehe. japp. de är sant. igår i mjölby så träffa vi han, & ja, vi tyr börja snacka med honom, & tog även en bild. så jag har bild bevis faktiskt. så de kommer här nedanför. haha,. min kommentar på honom " jävlar va lång du är" haha, & till svar fick ja" men de är ju lite fusk. jag jar ju klackar" hihi (a). fin bild ja vet, men han är så söt :)


Gulliiiiigt

-
Sen grattiisigen te Cec Fjörtis, & i present fick hon en parfym som jag inte tänker säga vart ja fick den ifrån, jävla neger heller. hihi, jag är snäll som köper födelsedagspresent.. Duktig ebba

Bild från Ceckarlson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: simone

vad gulligt med palm :)

2010-04-10 @ 13:34:41
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0