Jag kan aldrig sitta still., (a)

hej.
Jag måste börja detta inlägg med en ursäkt, en ursäkt för denna dagens hemskt dåliga uppdatering denna dag. så sorry, men jag har faktiskt inte haft lusten att sitta vid datorn idag, & sen så slutade mamma tidigare idag än vad hon skulle, så hon & jag har vart ganska mycket tillsammans idag. Känns som om jag aldrig träffar min mamma. Men iaf så hänkade jag med henne när hon skulle åka & dansa line dance. Blev lite segt att sitta där typ ganska länge. Men de är alltíd kul att kolla ändå,. Sen träffa jag ju lite folk som jag inte träffat på riktigt länge. haha :). När vi skulle hem drog vi för bi konsum, köpte lite bröd & kakor som jag & mamma har vart sugna på hela dagen! Sen blev det hem & käka. & nu är jag här!

Nu har jag tagit bort sminket, dragit av mig jeansen för mysbyxor & min fina t-shirt där de står : snyggare än någonsin" på´. hihi,. så sant! får se vad som händer mer ikväll, blir antagligen att sitta här hela kvällen, kanske glo på någon film.

Det har varit en slapp dag, & jag som är en sån person som Alltid måste ha något att  göra. gaaaah. uttråkad lätt vettu (a)

Här kommer det lite bilder som jag tog nyss ;)

Mig osminad :D
Mitt rum de seanare dagarna. Systers rum asså :)


Kommentarer
Postat av: » FOTORUM

sv. förlåt för att jag svarar, men är så trött att jag inte kan tänka. så ska sova tyvärr.. godnatt på dig iaf!



kram

2010-04-06 @ 23:15:29
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0