jag är trötter

hejsan & godmorgon på er.
Ville bara visa att tuppen har väckt mig. fast som idag är såkallade minm mobil klocka som ringer till telephone med ladygaga. höhö. Men jag är iaf uppe. hinner inte skriva så mycket, nu ska jag börja dröna musik & klä på mig. Slänger nog in en dagens outfit snart eller kanske efterskolan. de märks. Men de var iaf det jag skulle säga till er. juste.Haha, en sak till. I natt satte jag mig upp typ i en 5 minuter & börja plugga (?), då var klockan 3 tror ja. ahah, så cp..

Men nu ska jag kläpåmig & fixa lite inför dagen. höhö poss

jag just nu:


jaja, tröttiis
Kommentarer
Postat av: emmyg

tack sötnos! du gör mig otroligt glad :)!

2010-04-21 @ 20:54:11
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0