hello sweetie

Godmorgon!
Klockan vaknade vid tjugo över sex, jag skulle snoosat elle va de heter först. Men jag gjorde inte det, & gick upp &  hoppa in i duschen iastället. Eftersom jag inte kommer ha tillgång till dusch på hela helgen. men iaf så idag efter skolan så drar jag till kyrkogården & sätter ner farfars urna med lite släkt. Undrar om jag verkligen kommer gråtra, för de har ju vart borta ganska länge nu, jag grät inte när vi satte ner farmor. Men bara på deras begravningar. Jag saknar de så. Farmors alla ringningar enling för att få höra våra röster & för att veta att vi mådde bra. åh. jag vill ha er tillbaka, när man åkte upp till er, käka mat, var i skogen. När man var sjuk så låg man på köksoffan när farmor laga mat till en. åhåh. jag saknar er så jävla mycket. så vart ni än är. Jag kommer aldrig glömma er..

Efter urnersättningen Drar jag & sofia till stugan. Chill hela helgen & Dålig uppdatering då!



Jag idag
Kommentarer
Postat av: JUTJB ♥

Hej! Fin blogg :) Lust att kolla in min?

2010-04-23 @ 13:48:29
URL: http://justjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0