Helgen kommer bli chill med Fia! <3

Jag skulle springa efter men hamna snett, ibland gör man fel ibland gör man rätt.

Just nu sitter jag i telerummet med min syster & kollar på de orsända. Idag ska vi käka kyklingsallad, sås & bröd. Jag har pluggat & det har gått bara bra, kunde allt. Ska snart fortsätta packa, har bara hunnit packa till sofias stuga & idrottskläder. Så jag måste packa till Pappa med. SÅ imorgon efter urnersättningen sticker jag till sofia, eller pappa kör mig dit. Så vi är där en stund tills vi blir hämtade & därefter sticker vi till stugan. Några timmars bilresa. Men själv tycker jag inte att det ska bli jobbigt att sitta i en bild. Utan tvärt om, jag älskar att åka bil med musik i öronen, mobilen, smsa, snacka med bästis, käka godis & bara ta det lugnt i bilen. Helgen kommer verkligen att bli toppen, inga hinder känner jag för helgen.

Jag kommer ta en del bilder i stugan. Som kommer upp när jag kommer hem. Men bara så att ni vet, Ingen uppdatering i helgen.

 

Kram.

Hitta en bild hahah, usch

Kommentarer
Postat av: Heddaaaa

Söt bild! :) <3

2010-04-25 @ 00:54:43
URL: http://heddaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0