godmorgon solstråle :)

Godmorgon på er.
Vaknade nyss. igår när jag kom hem & skrev vettni. så somna jag typ 20 minuter senare, satt & kolla runt bloggar, men sen somna jag nästan med datan iknät så jag var tvungen att stänga av innan jag typ dog, så jag somna så skönt då. Men nu är jag iaf uppe. Som  ni märkt ^^

Iaf så vet jag inte riktigt dagens planer för idag, blir väl att chilla runt, för mig blir det nog bysbyxor & linne & inget smink. som jag sa, idag ska jag chilla sönder mannen!
vet inte riktigt vad jag ska skriva mer., ska nog ta & duscha & käka snart. pusss

Foki. var mycket "sötare" i början av hennes bloggning, vid typ december 2008 då jag hitta denna bilden!

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hehe okej vet inte riktigt vad ja ska skriva så det blir ett svar på de du skrev iaf:p



vad gör dudå?

2010-04-04 @ 12:00:49
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Nathalie

hon är mycket sötare i det där lockiga håret :D

2010-04-05 @ 09:44:27
URL: http://natya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0