Film dags kanske? :)

hej på er.
Förlåt för min uppdatering denna dagen, men har bara inte haft lusten & orken att blogga. Men jag har sett att det bara inte ´har vart jag som inte orkat blogga, fler andra blolggare har också skrivit de på sina bloggar, de ni :).

Sofia & jonna invarderade vårat hus även idag, så jag käka & så, Innan det så var jag & syrran ute & fotade lite med hennes system kamera, & Hon som har snackat om att fixa blogg med. så jag & Sofia fuxade lite ihop, jag fixa headern & hon resten. så tryck HÄR för att komma till hennen jag. Iaf så drog vi runt & yra lite på stan jag sofia & jonna. Sen blev det hem till Jonna & sen drog jag hem, eller åkte med Jonnas mormor hem :). Så var typ Diana, Linn, Lukas, August, Hultman, Herrmansson ute på våran alltan, så jag satt ute & snacka med de en stund tills typ nu, då jag borsta tänderna & fixa mig inför kvällen, så nu blir det film skulle jag kunna tro, måste bara kolla några bloggar innan, & ni, tog inga bilder idag. på tag om det FAN, Glömde min kamera i sofias väska, balle!


Bild i repriiiis babe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0